Алекс обнови решението на 17.01.2016 12:14 (преди около 9 години)
+REPOSITORY = 'http://github.com/alex-nikolov/ruby-retrospective-2015-1/'
+
+# Двадевет неща, които научих.
+#
+# 1. В първа задача - изнасяне на валутните курсове в константен хеш вместо
+# в тялото на метода.
+#
+# 2. В първа задача - заместване на дълъг when израз с еднотипни пресмятания
+# с едноредова команда, използваща дефинираните в хеша валутни курсове.
+#
+# 3. В първа задача - промяна на изброими имена на променливите в метода
+# compare_prices, и по-точно изброяване не чрез one, two и т.н., а чрез
+# first, second и т.н.
+#
+# 4. В първа задача - отделяне на различни логически части чрез допълнителен
+# нов ред.
+#
+# 5. Във втора задача - избягване на употребата на object#dup.
+#
+# 6. Във втора задача - пренареждане на логиката, така че първо змията
+# да расте и след това да губи част от опашката си. Предишната версия
+# водеше до бъг, в който позициите на змията се пресмятат грешно,
+# когато тя заема само една позиция.
+#
+# 7. Във втора задача - добавяне на индентация при логика, простираща се
+# на повече от един ред.
+#
+# 8. Във втора задача - премахване на излишна променлива new_food_location
+# в край на метод.
+#
+# 9. Във втора задача - промяна на сигнатурата на wall_ahead? с цел намаляване
+# по-добра читаемост на кода.
+#
+# 10. Във втора задача - използване на възможността за разбиване на масив чрез
+# едновременно присвояване на елементите му на променливи.
+#
+# 11. В трета задача - слагане на функции, които помага за реализацията на
+# главните и които не са необходими на потребителя, в private.
+#
+# 12. В трета задача - смяна на класа, в който добавяме метод за проверка дали
+# едно число е просто, от Numberic към Integer, тъй като само целите числа
+# биха могли да отговарят на това свойство.
+#
+# 13. В трета задача - подобряване на алгоритъма, чрез който се генерират
+# рационални числа в класа RationalSequence.
+#
+# 14. Използване на постфиксни едновероди условия, например в
+# PrimeSequence#each.
+#
+# 15. Преди курса по Руби игнорирах тернарния оператор, но вече следя кога бих
+# могъл да го използвам за постигане на по-четим код, в и извън Руби.
+#
+# 16. В трета задача - избягване на множествено присвояване на един ред
+# (когато не се отнася за разбиване на масив) при възможност от стиловите
+# ограничения.
+#
+# 17. В трета задача - премахване на ненужен метод FibonacciSequence#last
+#
+# 18. В четвърта задача - вместо да седефинират на всички рангове в голям модул
+# и да се включва във всяка една колода, по този начин включвайки излишни
+# данни в нея, се дефинират константи рангове във всяка колода.
+#
+# 19. В четвърта задача - използване на map за генериране на картите в общия
+# случай вместо чрез each.
+#
+# 20. В четвърта задача - вместо да се използва на хеш за съответствие на
+# индекс на карта и нейния ранг, се използва масив и Array#find_index