Алекс обнови решението на 26.11.2015 11:42 (преди около 9 години)
Здравей :) Ще "изсипя" малко коментари :)
-
@orientations
изглежда като нещо, което не се променя. Има по-добро място за непроменящи се неща от инстанционна променлива. -
@orientation
и@move_offset
съдържат неща, които могат да бъдат изведени едно от друго. Защо не оставиш само едното? - Не е много добра идея да използваш
send
. Защо просто не подаваш число наturn
, с което да събираш, вместо символ-метод? -
fix_out_of_bounds
може да се напише по-елегантно, помисли го още. И името не е особено описателно. Името звучи като нещо, което е "залепено" в кода без да е домислено. :) - HTML кодът не е същият като този в условието. Може да изпуснеш спокойно празните места, ще ги игнорираме при тестовете. Но неща като
padding: 0
ще се проверяват и не ги променяй.
И най-важното:
Не е хубаво, че draw
знае за възможните canvas-и. Направи го така, че спокойно да може да се имплементира нов вид canvas, без да се променя класът Turtle
. Turtle
не би трябвало да се занимава с това как се показват нещата. Това е работа на самите canvas-и.
В момента логиката е доста оплетена, Canvas
прави прекалено много неща. Отдели нещата, които са специфични за определен canvas
само в този canvas
.
Имаш възможност да го напишеш доста по-красиво, сигурен съм, че накрая и на теб ще ти хареса :)